Mogu li nemuslimani liječiti od sihra?

Nemuslimani mogu učiti Kur’an, posebno nemuslimani iz arapskog govornog područja, i sigurno je da će neki džini pokazati reakciju, jer je Kur’an sam po sebi lijek, ali ozbiljniji slučajevi se ne mogu tretirati bez potpunog uvjerenja i vjere u Allaha, subhanehu ve teala, jer se džini ne pokoravaju onome ko se nije pokorio Uzvišenom Gospodaru. 

Uvjet učenja šerijatske rukje je svakako da je učač rukje musliman, dobar vjernik, iskreno pobožan, da poznaje Kur’an i tedžvid, osnovne propise fikha i ispravne akide, kako ga džin u oboljelom ne bi prevario, ali i, još više, kako bi on sam oboljelom mogao uputiti korisne savjete u procesu liječenja. Na području Balkana se susrećemo sa šarenolikim profilima raznovrsnih “duhovnih ljekara”, “iscjelitenja” nemuslimana koji su u zbilji samo sihirbazi, ili šarlatani, ili i jedno i drugo, koji se služe džinima kako bi se dokazali u masi da su oni Bogom odabrani, da poznaju nevidljivi svijet i da mogu upravljati njime. Susrećemo se, osim toga, s mnogim nemuslimanskim poznatim javnim ili vjerskim ličnostima, koje su “imami kufra” i već zbog svoje uloge raspolažu eskadrilama i vojskama džina koje su im poslušne, pa nije, naprimjer, čudo da takvi džini po naredbi svoga “šefa” uđu u tijelo nekog oboljelog, skeniraju ga na džine ili, ako su jači, da istjeraju iz tijela oboljelog slabije džine koji su tu prisutni, kako bi opet dokazali svoju posebnost ili svoju “svetost”. Poznato nam je i korištenje sihra, tj., da se oboljelom napravi jači novi sihr, kako bi se “izbio” stari sihr, što je samo tjeranje očaja sa još većim očajem, agonija na agoniju. U tijelo oboljeloga prodire džin, ili više njih, kako bi “odradili posao” pa međusobni unutartjelesni sukobi džina mogu dovesti i do smrti oboljeloga ili do nesagledivih psihičkih poremećaja koji se više ne mogu izliječiti. 

Islamom je zabranjeno korištenje harama da bi se postigao halal, jer cilj ne opravdava sredstvo. Naprimjer, ne može neko ko učini zinaluk pa se iz toga rodi dijete očekivati da ono jednom postane hafiz Kur’ana, ne bi li opravdao vlastiti haram, niti se može opravdati da neko uzgaja šljive i proizvodi rakiju pod isprikom da će od zarađenih para sagraditi džamiju, a usputno zatrovati i učiniti ovisnim ili alkoholiziranim čitavo jedno naselje, ili makar samo jednog pojedinca. 

Nije mi poznato da je negdje neki oboljeli izgubio život tokom ispravnoga liječenja Kur’anom, jer je Kur’an lijek, ali se na internetu može često pročitati o slučajevima egzorcizma, gdje su osobe podlegle pod seansama ili ostale trajno psihički opterećene.

Nevjerovatno koliko se medijskog prostora posvećuje prevarantima i nadriljekarima, koji se služe najgorim podvalama ne bi li zaveli gledaoce, jer ovakve emisije povećavaju kvotu gledanosti određenih kanala. Ciljano se odredi desetak ili više poznanika, koji nazovu direktno u program, hvaleći u emisiji prisutnog sihirbaza, veličajući njegove nadnaravne sposobnosti, kako bi što više ljudi nazvalo a telefonski pozivi su posebno skupi. 

Žalosno je što zaista neki muslimani, pored Kur’ana Časnog, odlaze nemuslimanima da ih navodno liječe, a nisu svjesni da im oni bolest samo povećavaju i da takvim gestom izlaze iz okrilja Allahove Milosti.

You May Also Like

Može li čovjek ureći druge ljude i životinje?

Postoji li “halal hamajlija”?

Da li džini koriste facebook i ostale socijalne mreže?

Kako da samoga sebe zaštitim od šejtana i od džina?